voodoo2 + s3trio64 + X11

Vilem Pulc pulc4 na students.zcu.cz
Čtvrtek Prosinec 9 13:31:25 CET 1999

> Jak v X-ech zprovoznit napr. quake2 akcelerovane pri konfiguraci %subj%
> Mam nainstalovany glide 2.53, 3dfx device, na konzoli mi vse beha
> akcelerovane v pohode pres glide miniport.
> Je v X-ech treba pouzit Mesu a jak zajistit podporu v Mese pro Glide?

No proste ji zkompilovat pro glide, procti si readme, install ci
dokumentaci, make by taky melo vyblejt, ze by si mel zadat cil kompilace..
(aspon 3.0 to delala).

Jinak pro qvejka je specialni binarni libka pri nem dodavana a este nejaky
ovladace...  Podle tech vsech textu to das dohromady, jinak ti to klido
muzu negdy poslat, ale z palice to nevim...

Ja mam w1 s3trio64 a chodim v pohode, ale q2 neni zas tak radno poustet
primo z iXsek...  A pred startem si kilni gpm, ono se to kope a pak v
qvejku nechodi ...

					Viky