Problem s LILO

HANUSIAK, Peter hanusiak na globtel.sk
Čtvrtek Prosinec 9 13:34:58 CET 1999

	 Toto sa mi nezda lebo sa to stalo bezprostredne po instalacii
RH6.1, robilo to aj s Mandrake 6.1. Aj Debian.
	Vzdy hned po instalacii a vzdy som to riesil cez Windows pomocou
loadlin. Kedze som to instaloval u kamaratov tak som sa tomu
	velmi nevenoval. Ale teraz som si povedal, ze to uz raz a navzdy
odhalim v com je problem.