Ceska klavesnice pod X

Nene xtluz01 na vse.cz
Čtvrtek Prosinec 9 16:46:04 CET 1999

Zdravim!

Mam takovy maly problem. Nejdrive jsem startoval Linux do runlevelu 3,
abych si odladil Xka. Kdyz se mi to vsechno podarilo, tak jsem si
nastavil startovani do runlevelu 5. Pouzivam kdm a najednou mi prestala
v Xkach fungovat ceska klavesnice. Pouzivam KDE, ale nefunguje mi to ani
pod Gnome. Nejlepsi je na tom to, ze kdyz si na vedlejsi konsoli pustim
jeste jedny Xka z prikazoveho radku (startx -- :1), tak tam mi ceska
klavesnice funguje. Takze se tento problem vztahuje jenom na kdm. Nemate
nahodou nekdo nejakou radu, jak to opravit?

Diky za kazdou radu

                    Zdenek