? [56k modemy]

Pátek Prosinec 10 00:08:32 CET 1999

Daniel Hluben wrote:

>   Rad by som sa opytal, ked to tam dojde, ako to je s modemmi okolo 56K u
> RedHat-u. je to velky problem ho nahodit. Pisem, kedze to neviem, Vlastne
> ako nahodit modem - mam typ Rockwell 56K, co s tym

Pokud je externi, pak normalne. Pokud je to interni PCI a neni to
nektery, ktery je zmineny v http://www.o2.net/~gromitkc/winmodem.html
(napr. Multitech MT5634ZPX-PCI, Actiontec PCI56012 (IBM 33L4618),
3Com/USR 3CP5610, Well FM-56PCI-TP), pak to bude spise obtizne.
Informoval jsem se a ani jeden se u nas neprodava (nemaji homologaci).
Myslim, ze prave Well ma homologaci na Slovensku.

Existuji uz i ovladace na nektere Winmodemy (ale nejsou excelentni).

--
                        Milan Kerslager