Ceska klavesnice pod X

stano na trillian.eunet.sk stano na trillian.eunet.sk
Čtvrtek Prosinec 9 20:04:35 CET 1999

On Thu, 09 Dec 1999 16:46:04 +0100, Nene wrote:

: Mam takovy maly problem. Nejdrive jsem startoval Linux do runlevelu 3,
: abych si odladil Xka. Kdyz se mi to vsechno podarilo, tak jsem si
: nastavil startovani do runlevelu 5. Pouzivam kdm a najednou mi prestala
: v Xkach fungovat ceska klavesnice.

Klasika - environment musi vidiet uz window manager, ktory
startuje xtermy - nastavenie v .cshrc a.p. je prineskoro.
Prihodte dotycne premenne do ~/.Xclients a.p. a je to.

Mimochodom, v Czech-HOWTO tento problem pokial viem popisany je.

Zdravi
--
				Stano