Pomaly SQUID

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Pátek Prosinec 10 08:48:48 CET 1999

> Paklize je na dalsiho Squida zavesenej, tak si s spolu musi (nevim jak casto a
> jak narocne) vymenovat udaje o tom kdo ma co v cache.
> Nemate nekdo zkusenost, jak se projevi na rychlosti kdyz ho udelam podrizeneho
> Squidovi ISP? (Bohemia.Net)

ked ma proxy nastaveneho parenta, tak vsetky stahovacky hadze na neho.
on si zatial sedi v teplucku a pocka si na udaje. ked ma nastavene este aj
nejake siblingy, tak sa rychlost samozrejme zvacsi, nakolko to nemusi
tahat od bohviekal ale od suseda.

ako sa to prejavi. kedze to nemusi stahovat on sam, ale hadze to na ineho,
pripadne cucka, zvacsi sa rychlost, usetri sa linka, zvacsi sa pocet
spojeni, zvacsa dvojnasobne narastie ramka a zaseru sa disky :-)

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }