linux meni cas

Perina Pavel xperin04 na stud.fee.vutbr.cz
Pátek Prosinec 10 09:13:13 CET 1999

Mam problem.
Linux mi zhruba od utery (7.12) zacal pri bootu menit cas v BIOSu.
Pouzivam distribuci Red Hat 6.0, kernel 2.2.13. Na Monkey s kernelem
2.0.30 tento problem neni, na RH s kernelem 2.2.10 je take. Cas se
meni vzdy dopredu a to v rozmezi jedne hodiny az nekolik mesicu.
Chyba se  projevuje bez ohledu na to, jestli v BIOSu nastavim rok na
1995 nebo 2000. Nevite nekdo, kde muze byt problem, cim jsem ho
nastartoval a jak ho odstranit ? (ve skriptech ten problem nebude,
se spatnym casem bezi uz proces init) DOS i W95 se chovaji aspon v
tomto smeru normalne.

Dekuji za jakoukoliv radu