zatuhlej fetchmail

RM mosna na perseus.cz
Pátek Prosinec 10 16:11:47 CET 1999

Ahoj
mam nasledujici problem.Postu od providera stahuji pomoci fetchmailu, ktery
spoustim ve scriptu, tudiz mi bezi na pozadi. Kdyz ale mam ve schrance vice,
zprav, tak fetchmail se prihlasi do schranky, da LIST, a RETR 1 az X stahuje
zpravy, ktere predava sendmailu, pro roztrideni lok. uzivatelum. Kdyz je ve
schrance ale mail, ktery ma vice priloh (napr. 5x 50kB), tak fetch. udela nasledujici:
napr. retr 8 - stazeni mailu
        forwarding to localhost - predani sendmailu
        message accepted for delivery - hlaska od sendmailu

tak a fetchmail jede dale retr 9.
Kdyz dojede na konec, v diald-top, jiz nejsou videt zadne pozadavky na internet, v topu je fetchmail
neaktivni - diald po stanovene dobe zavesi, ale tady je problem.Email v tomto pripade 8 neni stazeny
ps ax |grep fetchmail - je spoustena uloha, ps ax |grep sendmail ma otevrene 2 spojeni - tykajici se emailu 8
Kdyz ale spustim email z prikazove radky, tak on nejprve stahuje cely email, ktery predava sendmailu
az po stazeni celeho mailu, pak teprve jede dale - tak tady je to bezproblemove.

Muze mi nekdo pomoc ??
Dik RM - preji peky vikend