ETHx v linuxu

Pátek Prosinec 10 16:36:14 CET 1999

Stanislav Kysela (kysela na terms.cz) wrote:
:
: > Neni duvod nepouzivat. Kdyz to udelate dobre, bude to fungovat stejne
: > jako u driveru v kernelu. A moduly maji navic jeste dalsi prednosti.
:
: Muzete mi rici jake, rad se dozvim neco noveho. Ma neduvera k modulum
: vyplyva z detailnejsi neznalosti mechanismu jejich zavadeni do pameti k
: jiz naloadovanemu jadru. Podle meho je to zbytecne dalsi misto
: potencionalnich problemu. Bohuzel, me znalosti programovani nejsou na
: takove urovni abych si mohl tento mechanismus nastudovat z prislusnych
: zdrojaku.

Driver pro sitovou kartu jako modul ma jednu velice peknou vlastnost:
je ho mozno z pameti vyhodit a znovu nahrat s novymi parametry bez rebootu
pocitace. To je tedy vyhoda.

Nevyhody nevidim zadne.

Z toho plyne: pouzivam moduly. :)

Leos Bitto