Kernely 2.2.* (nfs bug)

Pátek Prosinec 10 17:34:00 CET 1999

Daniel =?iso-8859-2?Q?Smol=EDk?= (Smolik na corpus.cz) wrote:
: Ted jsem to zkousel na svem stroji nemountoval jsem to
: vzdalene. A dela mi to take. Muzes mi poslat original te
: message pro A.coxe. Ja mu hned mailnu. Mam 2.2.14pre12

Neni treba nic extra posilat. Jen proste napis ze mas presne
ten samy problem jako ja, pridej mou e-mailovou adresu a on
si to uz Alan dohleda.

Nebo pokud mas chut tak vlastnimi slovy popis ten problem. To
bude rozhodne prinosnejsi nez kdybys jen pripojil kopii meho
mailu.

A to plati pro vsechny. Diky za pomoc, ten bug me vazne trapi.
Bez opravy nemohu pouzivat kernel 2.2.14 tam kde bych ho pouzivat
chtel.

Leos Bitto