VYRESENO: Novy BIND (8.2.2.P5) a reverzni CLASSLESS domeny

Martin Och martin na och.cz
Pátek Prosinec 10 17:34:23 CET 1999

Dekuji vsem, co se na tomto threadu podileli.
Bylo to skutecne tim, ze jsem delegoval sit xx a pak k ni nastavoval i stejnojmenny cname.
Pomohlo zmenit jmeno delegace, a uz to slape jak ma.
BINDu 8.1.xxx to ale nevadilo a vse fungovalo jak melo...

Jeste jednou diky...

--
Martin Och
Network Administrator

To "shut down" your system type "WIN"

Martin Och <martin na och.cz> píše v diskusním příspěvku:82nqv5$eob$1 na ern.kit.vslib.cz...