linuxovy router a overovani v domene NT

Petr Kroča mrp.konference na compact.cz
Sobota Prosinec 11 11:48:51 CET 1999

> linuxovy
> kt
>
> Na PDC si musite rozjet Wins Server a klinetum na jinem segmentu
nastavite,
> wins -> PDC. Pak vsechno pojede OK. U wins nejsou potreba zadne
konfigurace,
> jenom jej spustite.
>
>             Jd
Jenomze ja mam na PDC Wins Server a klienti jsou take spravne nastaveni.
Problem je v tom, ze jakmile jsem mezi klienta a NT server, ktery doposud
vsechno
bez potizi overoval, zaradil Linuxovy router, je s overovanim konec.
Jednotlive site
na sebe vidi, pokud je pingnu, ale overeni v tzv DOMENE MICROSOFT NT SERVERU
nefunguje.

Petr Kroca