web a proxy

Mikulas Patocka mikulas na artax.karlin.mff.cuni.cz
Sobota Prosinec 11 14:31:16 CET 1999

>Dobry den,
>spravci spustili proxy server (m$) (na win siti s nekolika linuxy a sgi), a nastavili ho tak
>aby neakceptoval nic jineho nez MS Internet Explorer. Pozadavky jinych browseru odmitne (kupr
> Netscape z win i linuxu).
>Pouzival jsem wget, ale ted jsem namydleny, na mou prosbu o to aby byl wget akceptovan se mi
>spravce vysmal. Snazil jsem se zjistit jak se browser zahlasuje, ale je to nad moje sily.
>Rad bych se zeptal: neni mozne kupr ve zdrojovem kodu prepsat nejakou hlasku o typu browseru
>na IE?
> [...]

Muzes si na svem pocitaci rozjet vlastni proxy (prava roota k tomu
nepotrebujes), ktera umi nastavit User-Agent v HTTP requestu. Treba ja
pouzivam Smart Cache. Do konfiguraku staci dat neco jako:

fake_user_agent Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 4.01; Windows 98)

a muzes browsit Netscapem ci Wgetem, jak budes chtit.

Mikulas Patocka