LINUX + WIN + BootManager

checkbow checkbow na molly.vabo.cz
Neděle Prosinec 12 10:10:25 CET 1999

> Potreboval bych na jednom pocitaci mit linux i Win. Tak jsem si stahl

no nevim, ja mam na disku win98 a linux bezproblemu :
- cisty disk
- fdiskem  udelam primarni dodovou partisnu pro wokna
- nainstajulu wokna
- pustim instalacku linuxu, v ni vytvorim ext2 partisnu a v ni linux primary a
linux swap partisny a naistaluju na ne linux , pokud by tohle delalo problemy,
tak jeste ve windows vytvorte extended partisnu a ty linuxove utvorte pak v ni
(rh to zvladne , corel linux ne - alespon instalacka)
- instalacka  mi nainstaluje i lilo, to si samo najde i wokna :)

a je to, pri startu lila staci uz jen zadat jestli chcete linux
nebo wokna

ps > docela by me zajimalo jak je tos kompatibilitou ext2 a ext,
protoze wokna s ext2, ve ktere jsou fat32 normalne funguje

checkbow