preklad oproti libc5 na systemu postavenem na glibc

Michal Krause michal na krause.cz
Neděle Prosinec 12 18:43:51 CET 1999

On 12/12/99 18:12, tjir5186 na kolej.mff.cuni.cz wrote:
> Chci si prelozit nekolik utilitek pro pouziti s disketovou distribuci
> linuxu, ktera je postavena na libc5 (Brutalware). Kvuli velikosti je
> nepada do uvahy staticke slinkovani.
> Potrebuji to provest na rh6.0 (glibc distribuce). Prislusne knihovny jsem
> si uz nainstaloval, ale nemuzu prijit na to jak rict egcs, aby mi to
> prelozilo oproti libc5.

Pokud vim, tak normalni egcs k tomu nedonutite. IMHO budete potrebovat
neco podobneho, jako jsou balicky compat-..., ktere presne tohle resi,
jenze jenom pro glibc 2.0 (alespon v ditribuci jsem libc reseni
nevidel).

S pozdravem