externi ISDN modem a linux

Michal Dobes majkl na tesnet.cz
Pondělí Prosinec 13 09:21:31 CET 1999

Radek Andrs wrote:
> musim prosim neco nakonfigurovat v Linuxu, pokud si na com
> port pripojim ISDN modem (s ISDN linkou) a budu se chtit
> pripojovat pres ISDN ?
> Nebo je to normalni externi modem ? (akorat rychlejsi)

Dle konfigurace se to tvari jako externi modem.
Dela to primo preklad sync <-> async PPP, takze v linuxu
jde pouzit normalni pppd.

> A jeste neco - existuje nejaky takovychle modem (ISDN) na
> ktery bych se mohl jako protistrana pripojit pomoci
> analogoveho modemu 56 kbps ?

Znam jediny spolehlive fungujici - USR Courier I.
Neco podobneho dela i Zyxell, ale pokud jsem videl, tal
analog cast koncila na 28.8/33.6k. Udajne i Microcom
neco na ten zpusob dela.

	Majkl (majkl na tesnet.cz)