locate crash

Pondělí Prosinec 13 11:18:52 CET 1999

Dna 10. Dec 1999 o 11:22, Petr Novotny napisal(a):
> kdyz si da "locate" na drzku (segfault), a pritom mi updatedb z
> cronu bez problemu prochazi, mam hledat chybu v zeleze, nebo je
> nejaky DoS proti locate?
program locate z baliku file-utils, ktory je pouzity v distribuciach redhat
5.x ma neprijemnu vec. adresar sa musi vmestit do premennej typu int, co je
pri ceste dlhsej nie prilis mozne... v novsich file-utils je tento problem
opraveny, na starsie baliky vsak nikde nebol publikovany patch. davnejsie
tusim prave pomocou tejto konferencie mi niekto poslal patch na toto, po
ktorom mi locate fungovalo uplne spolahlivo.. ak teda najdete kde to treba
opravit sam, vela stastia, ak nie, pokusim sa prehladat svoj "maly"
archiv s mailami a vyhrabat tu opravu..
v ziadnom pripade sa netreba obavat, ze porucha je v HW.

S pozdravom
--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk