LINUX + WIN + BootManager

BendikR na mod.gov.sk BendikR na mod.gov.sk
Pondělí Prosinec 13 11:57:10 CET 1999

Tu to nejak nesedi, tuto druhu tabulku budem pokladat za OK...

> potom podle man fdisk:
> dd if=/dev/zero of=/dev/hda1 bs=512 count=1
> (zkousel jsem tento krok vynechat, bylo to houby platny)

Naco vymazavat boot sektor?

> uprava /etc/lilo.conf
> zmenit boot = /dev/hda  na boot = /dev/hda1
> spustit /sbin/lilo, aby se zavadec LILO nainstaloval

Asi by som este pridal parameter root=/dev/hda1

> Potom shutdown -r now, a nabootuju ze startovaci diskety windows 98
> a:format c: /u -/s
> a:fdisk - kontrola O.K., v rozsirenem oddilu je jednotka C:, FAT32

Nie som si isty, ci Win dokazu nabootvat (aj cez MBTMGR) z extended
particie...

> znovu restart do linuxu,  - no a tady koncim.....
> Kernel panic: No init found Try passing init= option to kernel.

vyzera to, ze to co mountuje ako / nie je v skutocnosti ta prava
particia.
Co pise pri 'mounting root'?

A z bootovacej diskety vyrobenej pri instalacii to startuje?

> Stejne skonci i pokus startovat z diskety, vyrobene programem
> mkbootdisk.

aha, tak asi nie ;) Tipujem na nejaky chaos s partition table...

> Odpovedi prosim pokud mozno v civilni cestine, jsem zacatecnik.

Moze byt aj po slovensky ? ;)

--bye,
	rado b <Radoslav.Bendik na mod.gov.sk>
	a pozor >>e pericoloso sporgersi<<