linuxovy router a overovani v domene NT

Jakub Dadak dadman na brainsys.cz
Pondělí Prosinec 13 14:21:20 CET 1999

>Jenomze ja mam na PDC Wins Server a klienti jsou take spravne nastaveni.
>Problem je v tom, ze jakmile jsem mezi klienta a NT server, ktery doposud
>vsechno
>bez potizi overoval, zaradil Linuxovy router, je s overovanim konec.
>Jednotlive site
>na sebe vidi, pokud je pingnu, ale overeni v tzv DOMENE MICROSOFT NT
SERVERU
>nefunguje.

Zdravim,

    predpokladam, ze jste zmenil IP klinetu. Nekdy se stava, ze kdyz
klinetum zmenite IP, tak je proste PDC nevezme za sve a musi se
odebrat z domeny a znovu je tam pridat.

            Jd
--
  ,{(~)~(},       Dadak Jakub             Brain Systems s.r.o.
,( ((~) ){){}     dadman na brainsys.cz      Rybkova 1, Brno 602 00