Mazani tiskovych uloh na Linuxu z HP UX 10.20

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Pondělí Prosinec 13 15:00:16 CET 1999

Dobry den,

Zdenek Drlik wrote:

> Mám problém se %SUBJ. Používám Red Hat Linux 6.1 s lpr verze 0.46 jako
> tiskový server pro heterogenní síť s Windows 3.1/95/NT a pro pracovní
> stanice a servery s HP UX 10.20. Na HP mám tiskárny nadefinovány jako
> remote, BSD. Tisk funguje, pouze pokud potřebuji z HP smazat úlohu z
> fronty na Linuxu (příkazem cancel), tak dostanu hlášku:
> <filename>: permission denied.
> Nemá někdo s tímto zkušenosti, popř. neví někdo v čem by mohla být
> chyba?

Mel by Vam pomoci man hosts.lpd, prip. hosts.equiv, pokud
pouzivate standardni lpr. Pro LPRng je to lpd.perms

> --
> S pozdravem
>
> Zdeněk Drlík, diplomovaný technik

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na email.cz, tel.:038/777 30 72