Instalace Perlu

Jiri Lisicky lisicky na datis.cdrail.cz
Pondělí Prosinec 13 17:44:15 CET 1999

On 13 Dec 1999 15:33:44 +0100, thebigone na centrum.cz (David Šumský)
wrote:

>Pouzivam Linux RedHat6.0. Pri instalaci mam problem s perlem.
>Kdyz se pokusim instalovat balik PERL-5.00503-2.i386.rpm, objevi se
>chybove hlaseni:
>
>unpacking of archive failed: cpio: Bad magic
>
>Jak mam ten balik pak nainstalovat?

Soustředím se, soustředím, pronikám astrální rovinou až k vašemu
počítači až k vaší CD mechanice a v ním vidím:
"CD Linux z časopisu PC World"

Pokud jsem se díval jiným směrem tak se omlouvám, ale jinak to CD
zahoďte a pořiďte si skutečný RedHat 6.1cz. Jak už zde proběhlo, je to
staženo uprostřed vývoje bez vědomí maintainera a navíc zřejmě blbě
vypálené.
--
        Jiří Lisický                      ČD DATIS Olomouc
e-mail: lisicky na datis.cdrail.cz           Nerudova 1