Nastaveni serioveho terminalu

Pavel Trefny trefny na blatna.cz
Neděle Prosinec 12 21:43:32 CET 1999

Dobry den vsem,
tak pred mesicem jsem se ptal na to co delat s terminalem kdyz se mi
stane nasledujici vec: Normalne to udela login: (zde napisu jmeno pod
kterym se prihlasuji) dam enter, ale password: se jiz nezobrazi. Prisla
mi takovato odpovede.
Me by zajimalo kde se to da nastavit v jakem souboru atd...
Dekuji za pomoc
S pozdravem
--
Pavel Trefny
trefny na fontan.cz

Dobry podvecer,

pokud to jen trosku pomuze, tak tohle mi delal seriovy terminal, pokud
jsem nenastavil

got CR
receive CR

bude to asi nekde v nastaveni terminalu