Clustering, databaze a sdileni dat (MySQL)

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Prosinec 13 21:09:10 CET 1999

On 12/13/99 20:23, Ondoej Surý wrote:

> U MySQL je bottleneck I/O.  Rozhodne se vyplati mit tabulky rozhazene na vice
> discich a radicich.  Treba podle ID rozhashovat tabulky na table<nn> a mit je
> rozhazene na vice discich.

Ta tabulka neni prilis velika, nevim jak casto MySQL flushuje, ale v
zasade byt klidne mohla byt cela v pameti. Dokonce jsem uz uvazoval o
instalaci MySQL 2.23.x a pouziti memory tables (nebo jak tomu rikaji) s
tim, ze bych ji pravidelne, rekneme jednou za 10 minut, prelil do
diskove tabulky. Je to sice trosku risk, ale pri vypadku je deseti
minutova ztrata akceptovatelna, pokud se to samozrejme nebude dit jednou
denne. Mam ale trosku strach z toho, ze rada 2.23 je teprve alpha.

S pozdravem