Clustering, databaze a sdileni dat

Jan Panoch jap na globe.cz
Pondělí Prosinec 13 21:55:33 CET 1999

Michal Krause wrote:

> To by mozna slo. Promyslim to.

Otazka je, zda se to bude umet domluvit tak, aby nekolik stroju umelo
SPOLECNE pouzivat databazi na tom sdilenem disku..

> Dobra idea. To rozhodne vyzkousim.

Ted mne upozornil kolega, ze od verze 3.23.7 (radka z changelogu..)

- In MyISAM one can now do an INSERT at the same time as other threads
are reading from the table.

Bye

Jan Panoch                                  Globe Internet s.r.o.
e-mail: jap na globe.cz                         http://www.globe.cz/
Tel 02/ 33356502,33358532                         Nad Zaverkou 16
Fax 02/ 33357807                                   169 00 Praha 6