Clustering, databaze a sdileni dat

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Prosinec 13 22:45:22 CET 1999

On 12/13/99 22:19, Jan Panoch wrote:

> Nenapadlo mne to zatim sledovat.. Kdyz mi reknes jak, zkusim to
> zjistit..

Myslel jsem tak nejak obecne. Treba jako ze za den prijde xyz zprav,
kazda z nich udela mno insertu, abc zprav je precteno, kazde precteni
udela def selectu :)

Ptam se proto, ze treba update je urcite narocnejsi nez insert, ktery de
facto funguje jako luxusnejsi O_APPEND :))) (samozrejme to trosku
bagatelizuju)

S pozdravem