Clustering, databaze a sdileni dat

Karel Zak - Zakkr zakkr na zf.jcu.cz
Úterý Prosinec 14 13:45:03 CET 1999

On Tue, 14 Dec 1999, Pavel Kankovsky wrote:

> Mozna ano, mozna ne.

Pokud jsem to dobre pochopil, tak v tomto pripade nejde o presmerovani
nejakeho spojeni na jeden z uzlu, ale pouze o predani "susenky" a to spojeni
s klientem zahodit.

No mozna to reseni je, otazka je umi-li to rozdelovat praci dle typu
pozadavku (ID te susenky) a to je asi dost aplikacni zalezitost (?).

> To resi jen pulku problemu: jak provoz rozptylit na vic serveru. Ale taky
> je potreba sebrana data shromazdit a zpracovat.

IMHO nejde o udelani "velkeho serveru", ale o neco jineho. Protoze na ten
velky server by bylo nutne nainstalovat software, ktery na necem takovem umi
zit a tim bych si v pripade (dostupnych) SQL nebyl jist.

Ale mozna je to jinak :-)

							Karel