RH 6.1 vs. zvukovka CMI8330 (na desce)

Roman LISZKA liszak na seznam.cz
Úterý Prosinec 14 08:49:21 CET 1999

Rezac David wrote:

> Dobry den,
>
> kratce: nefacha. Kdyz vyjmu vsechny moduly tykajici se zvuku a dam
> sndconfig tak to nastavim (stejne jako v DOgu) tak to pri prehravani
> ukazky chrci, ale pak to facha. Po restartu se sice vsechny moduly
> nahrajou znova, ale zvukovka uz nafacha - pise to IRQ/DRQ conflict (nebo
> tak nejak).
Tak s tim jsem si taky uzil (na RH6.0), nechtela spolupracovat, potom
jsem ji rozjel jako ciste SB16 a protoze jsem chtel telefonovat po
internetu a mit tim padem fullduplex, a alsa drivery mne taky nechtely
poslouchat, rozjel jsem i MSS, tim ze jsem mu nechal pouzivat defaultni
konfiguraci (v DOS zjisteno pres programy v adresari soundpro) a potom
najednou zacal fungovat. Kdyz jsem mu chtel vnutit jine IRQ (nez 11),
zase IRQ/DRQ conflict i kdyz jsem vse zapsal spravne do isapnp a vse se
tvarilo O.K., akorat to nefungovalo dobre a vyhazovalo vyse uvedene
chyby.
Ing. Roman LISZKA				AplInt
mailto: webmaster na www.hledam.cz			1. Maje 500
tel.: +420 659 334 621, +420 603 344611		739 61 Trinec 1
http://www.hledam.cz				Czech Republic