zase 3c509b

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Úterý Prosinec 14 14:46:31 CET 1999

> Vlasnim RH5.2 z jadrom 2.0.38 a v nom dve 3c509b jedna je kombo a druha
> len twisted+coax problem spociva v tom ze konexia na masinu ide ale pri prenose
> dat (FTP) my koxia zamrzne.

IMHO 3c509b combo neexistuje.
bud 3c509 combo alebo b-ckova karta. t.j. nieco jej oproti combo karte
chyba. takze b-ckove karty su aui-bnc alebo aui-tp.
a mozno sa aj v cislovani mylim, ale zatial mi to vzdy tak vyslo.

> Nenasiel som ziadne problemy z portamy ani preruseniamy
> eth0: irq=11 iobase=0x300
> eth1: irq-10 iobase=0x210

No 509 karty su myslim ISA karty a tie chrumstaju IRQ pre seba.
Lenze na 11 a vyssie sa uz hrabu systemove zdroje ako graficka karta,
radice.

> prerusenia a adresi vybral 3c5x9cfg.exe
skusil by som pomocou neho nastavit nieco ine.
ak nie je v systeme zvukova karta tak nastavit irq 5 a 10.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }