Clustering, databaze a sdileni dat

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Prosinec 14 17:30:49 CET 1999

On 12/14/99 14:13, Leos Bitto wrote:

> : > Nepouzivete jednoduchy round-robin ale merte pocet aktivnich spojeni.
> : > Opet: nesnazte se vymyslet jiz vymyslene, podivejte se na
> : > http://www.linuxvirtualserver.org/scheduling.html, hledejte
> : > (weighted) least-connection scheduling.
> :
> : Ptam se, protoze nevim, ale LVS umi rovnomerne rozdelovat konexe tak,
> : aby jedno IP slo vzdycky na jeden konkretni uzel clusteru? To by byl
> : sakra chytry program.
>
> Prosim dejte si uz konecne tu praci a nasurfujte na to URL.
> BTW: ano, to co chcete vazne umi.

Ja jsem se dival. Predtim i ted a stale tam nevidim ani slovo o tom, ze
by umel to, co je potreba, tedy rozdelovat konexe tak, aby

a) kazda konexe ze stejne IP adresy sla pokazde na stejny uzel v
clusteru
b) rozlozeni konexi mezi uzly bylo rovnomerne

least-connection je pocitani zivych konexi na nody, pricemz prichozi
konexe se posle na ten uzel, ktery mam momentalne nejmene otevrenych
spojeni. Jak mi tohle zaruci vyse uvedene?

(Nemyslim to ironicky, ja vazne nevim, tak se ptam).

S pozdravem