Linux za MS Proxy

Michla Nosek morbid na dece.cz
Úterý Prosinec 14 05:54:11 CET 1999

>jestli te spravne chapu, pak ti to funguje, kdyz nastavis proxy v
>netscapu. ja
>mam RedHat 6.0, Netscape 4.6 a MS Proxy 2.0. pouzivame preklad adres do
>private
>casti 10.0.0.xxx. kdyz nastavim v netscapu proxy (na http, ftp, socks)
>tak po
>zadani adresy vne site to chce heslo, a pak se to kousne v nekonecny
>smicce,
>kdy netscape pise coneccting to, waiting for reply atd.
Jestli nebude problem v tom 10.0.0.xxx, protoze to se do Inetu filtruje, a
jestli
to navic chce heslo, tak je naky nastaveni v tom proxy. Ja pouzivam vetsinou
NT4, kde mam proxy clienta a ten mi umoznuje i pristup na POP3 server i
nekde v Inetu bez jakehokoli nastavení v post klientu, jako bych byl primo
na Inetu a ne za proxy. Coz v linuxu nejde tam musim mit i na FTP nastaven
proxy srv s portem.
--
Michal Nosek
morbid na dece.cz