Clustering, databaze a sdileni dat

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Prosinec 14 19:07:17 CET 1999

On 12/14/99 17:14, Leos Bitto wrote:
> : Ja jsem se dival. Predtim i ted a stale tam nevidim ani slovo o tom, ze
> : by umel to, co je potreba, tedy rozdelovat konexe tak, aby
> :
> : a) kazda konexe ze stejne IP adresy sla pokazde na stejny uzel v
> : clusteru
>
> Hledejte v dokumentaci "persistent connections".
>
> : b) rozlozeni konexi mezi uzly bylo rovnomerne
>
> (weighted) least-connections scheduling

Takze je to tak, jak jsem si myslel. Umi to oboje, ale ne dohromady.
Veticka z dokumentace, sekce persistent client connection (pcc):

This effect will override attempts to distribute the load between
realservers.

Dalsi vec, ktera me na tom zarazi je poznamka "for kernel =<2.2.10"

Do tretice: pcc neni tak docela persistentni - je tam timeout, sice
nastavitelny, ale _asi_ by byl problem rict mu, at vse vyprcha vzdy o
pulnoci. A pro nas pripad je klicove, aby po cely den vsechny konexe
ze stejne IP adresy padaly na stejny uzel.

S pozdravem