zase 3c509b

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Prosinec 15 07:52:14 CET 1999

| Odesílatel: Jan Satko <satko na quanto.uniag.sk>
|
| IMHO 3c509b combo neexistuje.
| bud 3c509 combo alebo b-ckova karta. t.j. nieco jej oproti combo karte
| chyba. takze b-ckove karty su aui-bnc alebo aui-tp.
| a mozno sa aj v cislovani mylim, ale zatial mi to vzdy tak vyslo.

| No 509 karty su myslim ISA karty a tie chrumstaju IRQ pre seba.
| Lenze na 11 a vyssie sa uz hrabu systemove zdroje ako graficka karta,
| radice.

Kupodivu v historii kdy byly jen pocitace s ISA se tohle stavalo taky. V
jednom slotu karta nejela, nebo blbla a po presazeni do jineho slapala OK.
Takze kdyz mi neco nejede, ISA NEISA, putuje po slotech a vetsinou (pokud
neni karta odpalena) se nekde rozjede.

| skusil by som pomocou neho nastavit nieco ine.
| ak nie je v systeme zvukova karta tak nastavit irq 5 a 10.

Ja mam jednu 3c509B ISA na IRQ3 (jinde nejela) a slape OK.

             Jaroslav Lukesh, K-net

               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications
              Windows terminals, NC