zase 3c509b

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Prosinec 15 10:39:11 CET 1999

| Odesílatel: Jan Satko <satko na quanto.uniag.sk>
OK.

| To moze byt tym, ze niekde dosadne dobre a inde nie.

Bud, anebo take tvarem signalu. V kazdem slotu ma signal trosku jiny tvar a
tak je to nekdy pekna ducharina rozjet kartu co nevychytava hazardy.

| ved ja sa nehadam, ale mysku alebo modem nepripajajte na seriovy port :-)

neni tam... :) presto jsem se dost sklebil, kdyz jsem to nastavoval.

             Jaroslav Lukesh, K-net

               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications
              Windows terminals, NC