¨FTP na strane Linuxoveho serveru VYRESENO (snad)

Vladimír Fux fux na infoline.cz
Středa Prosinec 15 10:42:48 CET 1999

Jeste jem to trochu vylepsil
soubory .htacces .necojineho jsem nastavil jako
root.nobody 640
Apache je precte, ale prihlaseny FTP uzivatel ne
Vl.

> Nasel jsem jedno, zda se funkcni reseni uvedeneho problemu.
>
> struktura adresaru
>
> home
>      user1
>           bin
>           lib
>      user2
>
> adresar home jsem nastavil na root.root  1777
> adresare user1-n  jsem nastavil taky na root.root 1777
> adresare lib, etc, bin jsem nastavil na root.root  1744
> souborum v adresarich lib,etc, bin jsem nastavil root.root,
>     atributy jsem ponechal podle /etc/skel
*> souborum .htaccess, .neco jsem nastavil root.nobody 640