externi ISDN modem a linux

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Prosinec 15 10:54:32 CET 1999

| Odesílatel: Petr Simek <petrsi na jcu.cz>

| > |
33600bps.

| Ohledne vzorkovaciho kmitoctu - psal jsem o vzorkovani smerem od analog
| modemu do ustredny.

Ano, plati to obousmerne...

Jednobitovy prevod AD (PWM) jak to myslite vy, se takhle uplne primo
nepouziva.

Vzorkuje se na podstatne vyssim kmitoctu (MHz) 1-bitovym prevodnikem se
zpetnou vazbou, nekdy se jim taky rika sigma-delta (bez piskani to jde
jeste pri 3-radu, ale pouziva se i 7 rad s eliminaci piskani na digitalni
strane). Pak se jiz na digitalni strane provadi filtrace a jine operace k
dosazeni potrebneho "vzorkovaciho PCM" kmitoctu. Takze ta prenosova
rychlost plati jiz pro digitalizovana PCM data. Samozrejme obousmerne.

V ustrednach se pouzivaji 12-bitove AD prevodniky, ale prenasi se jen asi 8
bitu (nevim, ale sirka pasma o tom svedci).

Myslim ale, ze jsme uz mirne OT.

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net

               http://www.k-net.cz