Anonymni FTP

milan benedikt benedikt na uvt.czu.cz
Středa Prosinec 15 11:26:05 CET 1999

> mam RedHat Sarah od Satrapy a zkousel jsem nastavit FTP pro anonymouse.
> Vycet jsem to z ty knizky Linux Server. Problem je tehdy, kdyz se prihlasim
> nejakym FTP klientem z Win, tak se mi nezobtrazuji zadne soubory ani
> adresare. Kdyz pouzivam radkovy ftp z Win tak to na ls normalne vrati to co
> ma, ale ls-l uz zase ani tuk.

dobry den,
ja si jen prisadim. mel jsem stejny problem. bylo to u prosteho ftpd
distribuovaneho
myslim s Redhatem. vsechno jsem udelal podle nejlepsiho svedomi - vytvoril jsem

vsechny adresare, linky atd. v korenovem adresari ftpd, ale nefungovalo to.
kdyz jsem hodil koren FTP na root adresar, tak to bylo v pohode.
tak sem  z toho blazen.

milan benedikt

milan benedikt
benedikt na uvt.czu.cz                   pr'a'telsky