Fetchmail & flushing

Vitezslav Samel vsamel na seznam.cz
Středa Prosinec 15 12:57:59 CET 1999

On Wed, Dec 15, 1999 at 11:20:11AM +0100, Michal Krause wrote:

> Neni to spis otazka implementace? Mam pocit, ze jsem obcas narazil na
> nejaky server, ktery timto netrpel. Minimalne u Maildiru asi neni duvod,
> proc nemazat hned (tedy pokud to neni dano nejakym RFC).

	Ano, POP3 ma toto omezeni. Ale i na to pamatoval fetchmail a autor
do neho implementoval parametr 'expunge xx', ktery po stazeni xx zprav
uzavre spojeni (a tim smaze prectene zpravy) a hnedle pote znova navaze
dalsi spojeni, aby stahl dalsich xx zprav.
	Pozor, tento parametr funguje pro POP3 az od verze 5.0.1.

			Ahoj
				Vita