RH 6.1+

Tomas Bazant toba na cro.cz
Středa Prosinec 15 12:36:36 CET 1999

Je mozne do oficialni dostribuce RH 61 pridat ne lokale nejake dalsi
balicky (Mesa,..., blablabla), vygenerovaty ./genhdlist a distribuci
povazovat za instalovatelnou? U drivejsich verzi jsem s timto postupem
nemel zadny problem, 61 se mi z takto upravene distribuce nechce ani
nainstalovat, ani upgradovat (oboji pres ftp). Pri instalaci napise
nejake prapodivne hlasky o exceptions v pythonovych souborech a je
konec.
Nevi nekdo, jestli RedHat bude pokracovat v grafickych instalacich i v
dalsich verzich na ukor klasickych textovych instalaci, nebo jestli
dostanou rozum?

Tomas Bazant