Jak na instalaci?

Peter Ronai dzony na dvalin.bicba.sk
Středa Prosinec 15 13:33:27 CET 1999

ja som to urobil tak ze som si nainstaloval iba podla skupin balikov tj
nedal som vybrat po balickoch a potom som siahodlho blbol s rpm -qai |
less a s rpm -e a pripadne aj s rpm -Uhv
pokial vas to naozaj stve a mate pristup k nejakej napalovacke tak
doporucujem zobrat strom z instalacie rh6.0 a pridat tam 6.1 rpmka
skusal by som to na cd-rw aby to nebolo zbytocne napalene
sice som to raz skusil ale nemam dokaz ze to nieco nepokasle....