Scheduling a mereni

Jan Jirmasek jjir2125 na ss1000.ms.mff.cuni.cz
Středa Prosinec 15 14:15:53 CET 1999

Zdravim,

  mam kod, o kterym premyslim, jestli ma cenu portovat do kernelu.
Zajimalo mne, jak velky je v user-space overhead oproti behu v kernelu a
hodilo by se mi k tomu nejakym zpusobem zmerit, kolikrat se behem danyho
kusu kodu tento proces preplanuje a jak velka bude prodleva timto
preplanovanim zpusobena. Je mi jasne, ze to bude pri ruzne vytizenosti
ruzne, ale chtel jsem udelat jista mereni, z kterych by se dalo neco
vykoukat.

  Existuje neco v /proc fs nebo nejaky jiny zpusob, jak toto zjistit?
(Aniz bych si musel tyto statistiky provadet sam pripsanim svych testu do
scheduling v kernelu?)

							Jim

  .~.     Jan Jirmásek
  /V\     jim(at)penguin.cz, http://www.penguin.cz/~jim
 // \\
/(   )\   Linux, the choice of a GNU generation.
 ^^-^^