Init string pro modem USR 3Com 56k Voice Faxmodem

Peter Lacus zorba na pobox.sk
Středa Prosinec 15 03:09:30 CET 1999

Marek Veber wrote:

> No z osobni zkusenosti nemohu souhlasit, rozhodne pouze toto nepomuze.
                                           ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
vsak to ani nikto netvrdil. Ale bez logov tazko poradit konkretnejsie.
Mozem len znovu zopakovat, ze v tych stringoch nie je nic 'zavadne', moj
modem je nastaveny takmer rovnako (lisia sa akurat s registre) a pritom
V.90 mi bezi.

> Pak staci do chat scriptu pridat tu inicializaci na dvakrat(a chodi mi to):
> '' ATZ
> OK AT&F&B1&A3E0Q0V1&C1&D2S0=0
> OK ATS7=60S19=0L0M1&M4&K1&H1&R2&I0B0X4

mne uplne postacuje ten prvy riadok, teda 'ATZ'. Ostatne ma modem ulozene v sebe.
Dokonca by som povedal, ze to staci u kazdeho USR (3Com) modemu novsieho ako cca
3 roky (a u Courierov to platilo vzdy).

Bedo.