pevna linka

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Čtvrtek Prosinec 16 07:46:50 CET 1999

> Couriery jsou nastaveny na 115200, to jsem zapomel dodat.

No myslim, ze je to presne naopak.
Modem sa da nastavit aby rychlost portu dal podla rychlosti konektnutia
modemov alebo kaslal na to a portovu rychlost si zistil z portu.
treba to vsak nastavit modemu.
Isteho casu som mal podobny problem a spravalo sa to tak, ze ked nebola
spravna rychlost nastavena tak mi to zaujimave znaky hadzalo.
Avsak to je zle nakonfigurovany modem, nakolko mu ma byt jedno aka
rychlost je na portoch.
Vas modem je asi mierne rozhadzany a po zaslani znakov priamo na
interface, tam lezu tusim 9600b/s. Ked pustite minicom, ten tusim skor nez
nieco zacne tak pusti nejake prikazy modemu. A ten uz je potom kludny.
Skuste si pozriet dobre nastavenie modemu.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }