Ziskani konkretni informaci z vystupu

Petr Buzrla buzrla na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 16 09:20:50 CET 1999

Dobry den,
vypis pochazi z Informixu na HP-UNIX, ale muj problem je pouzitelny i na
Linuxu :-))). A co se tyka Informixu pro Linux, kdyz jsem byl v Praze na
skoleni
Informixu a ptal jsem se na tuto otazku, tak mi bylo odpovezeno, ze Informix
udajne ma verzi i pro Linux. Ma se jednat o verzi, ktera je zdarma a je
urcena
pro vyvojare aplikaci. Da se udajne sehnat na sajte Informixu. Melo to byt
asi 120 MB. Nevim jestli jsou to pravdive informace. Dokonce mi tam
zkopirovaly nejake dokumenty, na kterych by mel byt i odkaz, ale budu se po
nich muset podivat, jestli je jeste najdu. Pokud je najdu, tak sem postnu
nejaky vytah.
Jestli to nebude vadit...... :-))))

S pozdravem

Buzrla Petr