Dva dotazy

Korinek, Jan Jan.Korinek na compaq.com
Čtvrtek Prosinec 16 09:51:35 CET 1999

NT maji implementovany prikazy rsh a rexec jeden je s autorizaci a tudiz
nevhodny ale jeden je po zkonfigurovani .rhosts schopen prikaz provest bez
asistence.
Bohuzel mam zmatek v tom, ktery je ktery.
Konfigurace .rhosts nemuze obsahovat username, protoze ho NT neposilaji a
zkolabovalo by to.
Promyslete si, kdo k vam chodi na ten server a jak velka potencialni dira to
muze byt.

Honza