Dva dotazy

Korinek, Jan Jan.Korinek na compaq.com
Čtvrtek Prosinec 16 09:59:39 CET 1999

> autorizaci a tudiz
> prikaz provest bez
> Konfigurace .rhosts
> zkolabovalo by to.
> potencialni dira
>
> To bych fakt radsi pouzil nejakou ssh implementaci vygeneroval si
> keypair bez klice (vyborne! zajistil pristupovymi pravy) a posilal
> prikaz shutdown pres vyhrazeneho uzivatele (ktery nesmi vic nez
> shutdown). V pripade, ze dojde ke kompromitovani klice vidim, ze
> mi nekdo opakovane (ovsem korektne) shutdownoval system
> (zapisy v logu vsechny jsou) a klic proste vymenim za jiny.

Ale ja se s vami nehadam, vim o tom, ze to je bezpecnostni dira, ale nikdo
nerika, ze ten .rhosts nemuze byt v ~/ uzivatele, ktery muze jenom shutdown.
A pak to muze shodit jenom ten, kdo ma interaktivni pristup k tomu NT
serveru.
Nerikal jste, ze to jedete pres WAN a pro pouziti v LAN je to podle me
dostatecne spolehlive.
Ale to je jenom IMHO. Dal je to vas boj :-)))

Honza