pevna linka

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Čtvrtek Prosinec 16 10:24:24 CET 1999

> 	Mam naprosto stejny problem. Pouzivat US Robotics a rekl bych, ze
> to primo s rychlosti nesouvisi, protoze mw ty modemy jedou max 38400,
> takze vyssi rychlosti nema cenu zkouset. Tezko rict, co ten minicom s tim
> muze udelat, protoze, kdyz jsou modemy v rezimu pevne linky, tak zrejme po
> poslani neceho na port se zacnou spojovat a az se spoji, tak to de dal -
> komunikace PC pripojenych na modemy. V tomto pripade modem nereaguje na
> zadne AT prikazy!!

Opravim vas. Ja osobne co som poslal prispevok bol iba ohladne dialup
modemov. Co sa tyka modemov nastavenych na pevnu linku, tak tie sa chytia
same ! Myslim, ze vy nemusite posielat modemu ziaden prikaz. Dokonca mam
taky pocit, ze ani DTR nemusite mat. T.j. pripojeny riadiaci kabel.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }