Cestina pod KDE a X (plus StarOffice)

Peter Ronai dzony na dvalin.bicba.sk
Čtvrtek Prosinec 16 10:33:41 CET 1999

> Tohle by me taky zajimalo, s koupi Zoner Callisto pro win, jsem kdysi ziskal
> cca. 110 ceskych TrueType fontu. A protoze vektorovy editor v SO 5.1 je
> nemene dobry, chtel bych vyuzit alespon tech fontu.
> Tusim, ze to bude otazka vhodneho nastaveni fontserveru (v RH6.1cz), ale
> nevim kudy na to.

z nedostatku casu a vytrvalosti som sa zatial nedostal k tomu aby mi
Starroffice korektne bezal v slovencine
chcel som sa ale spytat ohladom starroffice a truetype fontov resp.
ohladom fontservera:
starroffice 5.1a pouziva fontserver z Xov alebo je nejak inak truetype
ready ???
doteraz som totiz jak blbec linkoval fonty do /usr/local/soffice/...blabla
a aj tak mi to slo poor (o klavesnici sa ani nebavime...)
velmi by ma potesilo keby niekto komu to chodi ako si predstavoval poslal
jedno dve URL podla ktorych to robil
ja som zatial skusal navod na penguin.cz ale asi som nebol enough dosledny
(ach jo)

dik

dz