rpm odinstalace

Peter Ronai dzony na dvalin.bicba.sk
Čtvrtek Prosinec 16 10:43:12 CET 1999

> [root na q /root]# rpm -qa | grep q
> qps-1.6-1
> faq-5.0-2
> quota-1.55-9
> licq-0.61-1
> faq-5.2-2
> qt-1.42-1rh51
> qt-devel-1.42-1rh51
> q3test-1.08-glibc-2
> quake2-3.20-glibc-6
> [root na q /root]# rpm -e q3test-1.08-glibc-2
> error: package q3test-1.08-glibc-2 is not installed
v tomto pripade nie je odveci dat rpm -ql q3test-1.08-glibc-2
na stdout vypise zoznam suborov daneho baliku
tie sa daju zmazat aj rucne
potom rpm -e --justdb q3test-1.08-glibc-2
pokial nejde ani to je k rpmku docela dobry troubleshouting vo formate ps
som si to stahoval s rpm.org
treba to hladat ako rpm-howto alebo tak a pojednava to predovsetkym o
buildovani rpmiek ale vzhladom na to ze buildovanie je pomerne komplexny
problem je tam cosi aj o rebuild databazy a podobne
tak mi este napada ze by som asi skusil verify na dany balik (rpm -V
q3test-1.08-glibc-2)
snad ti z tohoto nesuvisleho textu cosi pomoze

dz