Cestina pod KDE a X (plus StarOffice)

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Čtvrtek Prosinec 16 10:51:30 CET 1999

> z nedostatku casu a vytrvalosti som sa zatial nedostal k tomu aby mi
> Starroffice korektne bezal v slovencine
> chcel som sa ale spytat ohladom starroffice a truetype fontov resp.
> ohladom fontservera:
> starroffice 5.1a pouziva fontserver z Xov alebo je nejak inak truetype
> ready ???
> doteraz som totiz jak blbec linkoval fonty do /usr/local/soffice/...blabla
> a aj tak mi to slo poor (o klavesnici sa ani nebavime...)
> velmi by ma potesilo keby niekto komu to chodi ako si predstavoval poslal
> jedno dve URL podla ktorych to robil
> [...]
Ja zkousim pocesteni SO5.1 podle navodu na
http://www.root.cz/clanek.phtml?id=197
Tam se sice o linkovano fontu mluvi taky, ale jako o jedne z moznosti. Ted
jsem se zasekl na knihovne od Z.Kabelace, kterou nemam a musim si ji nekde
opatrit. Z toho duvodu nemohu rici zkuste to podle tohoto navodu, protoze to
sam nemam odzkousene.
Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA a.s. Plzen
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz