Virtualni domeny

Mike mike na sorry.cz
Čtvrtek Prosinec 16 11:32:14 CET 1999

Dobry den,

poradte, prosim, zacatecnikovi s nasledujicim problemem. Pouzivam v soucasne
dobe Red Hat 6.1 a pokousim se na nem rozbehnout virtualni domenu. V Red
Hatu 6.0 se mi to povedlo bez problemu, ale ten jsem si instaloval pouze z
Internetu a na RH 6.1 mam ted instalacni CD. Vetsinu nastaveni provanim
programem linuxconf. Pokousim se pocitaci priradit IP 195.22.48.44, ale
nedari se mi to. Bohuzel jeste nevim co vse je treba nastavit, aby vse
fungovalo.

V souborech ifcfg-eth0 je nasledujici obsah:

DEVICE="eth0"
BOOTPROTO="none"
IPADDR="195.22.48.43"
NETMASK="255.255.255.192"
ONBOOT="yes"
IPXNETNUM_802_2=""
IPXPRIMARY_802_2="no"
IPXACTIVE_802_2="no"
IPXNETNUM_802_3=""
IPXPRIMARY_802_3="no"
IPXACTIVE_802_3="no"
IPXNETNUM_ETHERII=""
IPXPRIMARY_ETHERII="no"
IPXACTIVE_ETHERII="no"
IPXNETNUM_SNAP=""
IPXPRIMARY_SNAP="no"
IPXACTIVE_SNAP="no"

A dale se domnivam, ze je velice dulezity soubor ifcfg-eth0:0 kde je:

IPADDR="195.22.48.44"
NETMASK="255.255.255.255"

Je potreba jeste nekde neco nastavit?

Dekuji Vam predem za radu.

Michal Bayer
E-mail: bayer na sorry.cz        Tel.: +420-2-7095168